Refinancování u ČSOB-podání revize případu. Pomůže, prosím, někdo?

valerie13
27. bře 2024

Dobrý den, stalo se nám při refinancování úvěru, že bohužel došlo k velkému časovému posunu a místo září-říjen (řešili jsme od srpna) jsme refinancovali až nyní v březnu. Máme pochybení ze strany jak bankovního poradce tak dalšího člena u čsob a to u úvěrového oddělení. Velké časové prodlevy v dokládání dokumentů a pod. Byl by někdo ochotný nám pomoci, jak máme podat revizi případu. Na koho se popř. obrátit? Zda to má vůbec cenu? Přišli jsme o větší peníze díky časovému posunu. Museli platit další pojištění (které se platí ročně), platili úroky aj. Budeme vděční za jakoukoli radu a pomoc.

areh
28. bře 2024

@valerie13 můžete podat stížnost u banky. Prověří situaci. Řešit s ombudsmanem (nevím, jestli ČSOB ombudsmana má, ČS ano a vždy objektivně prověří situaci a navrhne řešení), případně se obraťte na finančního arbitra. Bude potřeba doložit, že jste opravdu měli vícenáklady - takže mějte připravené kdy jste podávali žádost o refinancování, jestli jste vše doložili v termínu, jaká byla např. prodleva ze strany banky a pod. (Pozor na lhůty stanovené bankou v obchodních podmínkách). Potom co jste platili navíc - výpisy z účtu, jestli byla nějaká sankce...

valerie13
autor
28. bře 2024

Děkuji. Je lepší podat stížnost poštou nebo emailem?

areh
28. bře 2024

@valerie13 nevím jak u ČSOB, ale u nás stačí i zavolat. Založí požadavek na správné místo a pak s tebou jedná už jen příslušné oddělení. Ale spíš bych volila email, ať to máš podložené. Jen si najdi správnou emailovou adresu, ať to nikde nebloudí. Nebo si zavolej kam se obrátit, když chceš podat stížnost